20130210

[ME2DAY] 130210 - Baekho's update


러브들떡국먹었어요?!!!ㅋㅋㅋㅋㅋ우리는콘서트랑 컴백연습중이에요! 종현아뭐하니?????ㅋㅋㅋㅋㅋ미친들콘서트발표는내일!!내일!!그럼엽습하러이만뿅★

Trans by thenuest : LOVEs, have you eaten rice cake soup?!!!ㅋㅋㅋㅋㅋWe're in midst of practicing for concert and comeback! Jonghyun-ah what are you doing?????ㅋㅋㅋㅋ Me2Day friends, the concert invitation winner(s) will be announced tomorrow!!tomorrow!!Then, I'm going to practice bbyong★

No comments:

Post a Comment