20130221

[FANCAFE] 130221 - JR's love letter


여보세요~~~~~
오늘은 엠카운트다운방송이있었다
방송이끝난후 모니터중이었는데
뱀이내머리에앉았다.
저뱀이언제살아움직일지모르니 조심히 사진을찍었다.
그래서 나는 웃으며 사진을 찍을수 있었다.
2013년2월21일
오늘의일기끝
뉴나잇!

Trans by thenuest : Today was M!Countdown broadcasting. After the broadcasting; when I'm in midst of monitoring a snake sat on my head. I don't know when would that snake move so I carefully took the photo. So I smiled and took the photo. 2013 February 21st
Today's diary ended.
NU'night!

No comments:

Post a Comment