20130106

[FANCAFE] 130107 - Minhyun's love letter


오늘도 잠들기 전 LOVE LETTER를 써볼려고 합니다^^
저희 뉴이스트는 출dong준비를 위해 열심히 준비중입니다.ㅎㅎㅎ
러브들은 기다리다 지쳤을라나?? 하지만 우리 러브들의 오랜 기다림이 헛되지 않게 멋진 무대 보여드릴께요.
기대 하셔도 좋습니다 ^^
이번 앨범에 대해 조금의 힌트를 드리자면....음.....
지난 앨범보다 조금 성숙하고 세련된 뉴이스트의 매력을 보실 수 있으실거에요ㅋㅋㅋㅋㅋ
(한층 더 업그레이드된 민현이의 Voice도ㅋㅋㅋ)
아주 쪼~~~~~~금만 더 기다려주세요
저희 뉴이스트가 달려가겠습니다^^
그럼 이만 뉴나잇~잘자요 러브들^^
(아! 그리고 한동안 코끼리를 안했더니 찾는 분들이 많더라구요..그래서 오늘은!!!)
~@m' ~@m' ~@m' ~@m' ~@m' ~@m' ~@m' ~@m' ~@m' ~@m' 코끼리 열마리~

Translation by thenuest : I’m writing LOVE LETTER before going to sleep^^ NU’EST is in midst of working hard, and preparing for sailing.ㅎㅎㅎ L.O.Λ.Es, are you tired of waiting?? But, to not waste our L.O.Λ.Es lengthy wait, we’ll show up cool stage performance. You can anticipate it^^ If i have to tell a little bit of this time album hint…Eum….. You can see a little bit more mature and refined NU’EST’s charm than albums (released) before ㅋㅋㅋㅋㅋ (Also more upgraded Minhyun’s voiceㅋㅋㅋ) Please wait just for a lit~~~~~~tle bit more NU’EST will run again^^ Then up til this, NU’NIGHT~Sleep well, L.O.Λ.Es^^ (Ah! I didn’t type out an elephant (symbol) for a fairly long time, and a lot of people looking for it..So, today!!!)
~@m’ ~@m’ ~@m’ ~@m’ ~@m’ ~@m’ ~@m’ ~@m’ ~@m’ ~@m’ ten elephants~

No comments:

Post a Comment