20121118

[TWITTER] 121118 - @ChoiGoRen (Ren)'s update


@ChoiGoRen 길가다 초원있길래 그냥누웠어요 ㅋㅋㅋㅋ 그리곤 L.O.Λ.E 생각하기.. 하아..하악 춥다 이거비밀인데ㅎㅎ저상태로굳었어요 저데려가줄사람

Trans by thenuest : There was a green field on the way so I just lied down ㅋㅋㅋㅋ And then thinking about L.O.Λ.E.. Haah..Haak it's cold. This is a secretㅎㅎSet to that firm condition. Anyone want to take me?

No comments:

Post a Comment