20120927

[ME2DAY] 120927/28 - 2 post


ㅋㅋㅋ오래된사진 투척!!!! ㅋㅋ완전 웃기죠ㅋㅋ저희이러고놀아요…… 그냥 보고싶어서올리는거예요……. 뿅


Trans by thenuest : ㅋㅋㅋUploading a photo after a while!!!! ㅋㅋSo funny rightㅋㅋWe play around like this…… I upload this just because I miss you……. Bbyong [Tag : You miss NU'EST rightㅋㅋㅋI miss our LOVEs


아싸아싸! 미국간다아~~~~ 으히히히 저희가LA에가요~!!!!! KCON무대도서고 오디션심사도하는거아시죠?ㅎㅎ아론형은지금 집에간다고좋아죽어요..아론좀말려주세요…무대도잘하고제2의아론을잡아오겠습니다!뿅♥

Trans by thenuest : Hurray Hurray! We're going to America~~~~ Euhihi We're going to LA ~!!!!! Do you know We'll perform on KCON and also, will be the judges for the audition ?ㅎㅎAron hyung is extremely happy now, because he'll be going back to his home..Please stop Aron…We'll perform well, and we'll also go search the '2nd Aron'!Bbyong♥

No comments:

Post a Comment